søndag den 4. juni 2017

Søndags sandheder #21: Louis Vuitton

Søndags sandhed #21: Louis Vuitton

Jeg vil gerne lige starte med at slå fast at jeg ikke er noget mærkedyr! Jeg har ikke meget tøj i et eller andet fancy (eller dyrt) mærke, hvis jeg har, er det højst sandsynligt noget jeg har fået i gave og noget som jeg har haft længe. Jeg går ikke op i makeup eller hårprodukter. Selvom jeg har mange smykker, er det igen enten noget billigt noget, men som har en stor affektionsværdi, noget jeg har arvet eller fået i gave. Jo, jeg har en iPhone, men selvom jeg ofte drømmer om at skifte den ud med et andet mærke, ved jeg at det ikke kommer til at ske. For jeg gider ikke sætte mig ind i et nyt styresystem osv. Jeg kan lide det jeg kan finde ud af.

Hvis jeg så endelig skal forkæle mig selv, så har jeg en svaghed for Louis Vuitton. Jeg ved ikke helt hvad der appellerer så meget til mig ved det mærke, for det er jo hammer dyrt. Jeg kan bare godt lide kvaliteten. Hvordan det føles. At tasker, punge, kalendere osv er smukke – i hvert fald i den udgave jeg ”samler” på. For jeg køber helst kun én slags, nemlig dem med det klassiske monogram.

Nu skal I ikke tro at jeg køber det hele nyt – for det gør jeg bestemt ikke. Ud af det LV jeg har nu og som jeg bruger til daglig er to af tingene købt brugte på Trendsales. Jeg har også selv solgt en kalender og elastikker derinde.

Til daglig bruger jeg:
- Min Speedy 35 Monogram Canvas, som jeg fik af mine forældre da jeg blev færdiguddannet på universitet
- Min pung, som er en Monogram Canvas Compact Wallet Monogram Etoile - der er købt i Milano
- iPod Classic Case
- Pochette Accessoires Monogram Canvas
- Lille pung til mine nøgler, som er en Mini Pouch Card Case Monogram Cash Coin Key Holder (mega langt navn!)

– og ja, det er sikkert for meget, men jeg kan godt lide det. Ligesom andre sværger ved Mulberry eller Gucci, så holder jeg mig til Louis Vuitton.

Så ok, måske er jeg et mærkedyr, i hvert fald en lille del af mig, er. Men det går vel også?!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar