fredag den 22. april 2016

Konkurrencetid!


Konkurrence!

Nu er det vist på tide at jeg får afholdt en lille konkurrence! I anledningen af at det er fridag, fredag og at LillePigen skal døbes på søndag (ja, det skal også komme jer til gode) vil jeg afholde en lille konkurrence.

Præmien er "Rød opstand" af Pierce Brown - en bog jeg læste i efteråret og som var en fantastisk læseoplevelse. Jeg ser meget frem til de næste bøger i rækken og mine forventninger er tårnhøje! Groot følger desværre ikke med - ham vil jeg ikke af med!

For at deltage, bedes I smutte ind på bloggens Facebookside og følge den. Det er nemt ikke? Jeg finder en vinder d. 1 maj og det vil blive offentliggjort på Facebooksiden. Jeg håber selvfølgelig at I bliver ved med at følge med, selv når konkurrencen er slut!

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar