tirsdag den 25. august 2015

Plusbogs sommerlæseleg


Plusbogs sommerlæseleg

Plusbog arrangerede i starten af sommeren en fantastisk sommerkonkurrence (læs mere her) hvor man kan vinde en bogpakke med 10 bøger. Det tænkte jeg, at det måtte jeg da prøve, men som sommeren skred frem frygtede jeg faktisk flere gange at jeg ikke ville nå at finde en til hver kategori. Nu hvor jeg lige har lavet listen, kan jeg ånde lettet op - for det lykkedes!

Her er mine 10 bøger:

1: En bog anbefalet af en ven
"Habibi" af Craig Thompson - den er anbefalet af min veninde Freja



2: En bog der har vundet en pris
"Locke & Key" af Joe Hill - vandt British Fantasy Award for bedste tegneserie eller graphic novel i 2009) (læs anmeldelse her)



3: En paperback
"Elizabeth er forsvundet" af Emma Healey (læs anmeldelse her)



4: En e-bog
"Audreys verden" af Sophie Kinsella (læs anmeldelse her)



5: En bog om kærlighed
"Girl online" af Zoe Sugg (læs anmeldelse her)


6: En bog der finder sted i et land du aldrig har været
"Hvid som sne" af Salla Simukka (foregår i Prag) (læs anmeldelse her)



7: En bog om familier
"Elefanter ser man ikke" af Susan Kreller (læs anmeldelse her) 

8: En bog af en dansk forfatter
"Heksens kald" af Mette Sejbo (læs anmeldelse her)


9: En bog der finder sted om sommeren
"Vi var løgnere" af E. Lockhart (læs anmeldelse her)


10: En bog der handler om at rejse
"Den gemte hemmelighed" af Steffen Nohr

3 kommentarer: